Workshop

Hide and Seek

Hoe de Generatie Game workshop zorgt voor open gesprekken tussen generaties

Hide & Seek is een online marketingbureau, gespecialiseerd in SEO, Google & social ads en festival marketing. Het jonge en energieke team bestaat uit online ads-experts met een informele, hechte werksfeer. Tijdens een teambuilding dag besloot Hide & Seek de Generatie Game workshop in te zetten: een interactieve sessie om onderling begrip tussen verschillende generaties te vergroten.

De uitdaging

Ondanks de sterke teamdynamiek merkte Hide & Seek dat verschillen in communicatie en verwachtingen tussen generaties soms tot verwarring leidden. Ze zochten meer inzicht in hoe collega’s denken, communiceren en prioriteiten stellen.

De oplossing

Tijdens de Generatie Game Workshop kropen teamleden in de huid van een andere generatie en bespraken ze actuele thema’s zoals werkdruk, duurzaamheid en flexibiliteit. Het spel bood een veilige en luchtige setting waarin vooroordelen, aannames en blinde vlekken besproken konden worden. Door de speelse insteek ontstond er ruimte voor echte gesprekken en nieuwe inzichten.

de impact

Een Gen X’er die zich uitspreekt als Gen Z over duurzaamheid? “Erg belangrijk, maar mijn pakketjes moeten wel binnen 24 uur geleverd zijn.” De opmerking zorgt voor gelach, maar ook voor reflectie. Een middag vol humor en verbinding, waarin onderliggende fricties naar boven kwamen die anders ongezien waren gebleven. Teamleden herkenden hoe persoonlijke overtuigingen beïnvloed worden door generatieverschillen en leerden elkaars perspectieven beter begrijpen. Het resultaat? Meer onderling begrip en een sterker, veerkrachtiger team

Door team UNSNOOZED kijken we nu anders naar generatieverschillen op de werkvloer. De workshop leverde mooie eye-openers en meer begrip binnen het team op. Een enorm relevant thema en UNSNOOZED brengt het op een super manier! Dus… Go go go!

-

Sabine Roex, founder Hide & Seek

READY TO WAKE UP WITH US?

Stuur een bericht!

READY TO WAKE UP WITH US?

READY TO WAKE UP WITH US?